Informujemy, iż w roku akademickim 2015/2016 w Akademii Humanistyczno-Ekonomicznej w Łodzi zostały uruchomione wszystkie z oferowanych kierunki studiów I i II stopnia, jak również studia w formule on-line prowadzone na platformie Polskiego Uniwersytetu Wirtualnego:
• Administracja
• Bezpieczeństwo Wewnętrzne - Nowość!
• Dziennikarstwo i komunikacja społeczna
• Ekonomia - Nowość!
• Filologia obca
• Filologia polska
• Grafika
• Kulturoznawstwo
• Pedagogika
• Pielęgniarstwo
• Politologia
• Taniec
• Transport
Akademia Humanistyczno-Ekonomiczna w Łodzi jest uczelnią pozytywnie ocenianą, otrzymuje liczne nagrody i wyróżnienia, potwierdzające jej doświadczenie i wiarygodność, m.in.:
- Pozytywna ocena Polskiej Komisji Akredytacyjnej dla Wydziałów Humanistycznego i Artystycznego Akademii Humanistyczno-Ekonomicznej w Łodzi do 2021 roku
- Certyfikat „Uczelni Wyższej Roku 2015” przyznawany przez Centralne Biuro Certyfikacji Krajowej
- 3 miejsce wśród „Najwyżej ocenianych Uczelni Wyższych według studentów 2015”
- AHE w Łodzi najwyżej notowana wśród łódzkich uczelni niepublicznych w rankingu tygodnika „Polityka” za rok 2014
- „Partner Przyjazny Edukacji 2014” przyznany przez Łódzkie Centrum Doskonalenia Nauczycieli i Kształcenia Praktycznego. Certyfikat ten jest potwierdzeniem wysokiej jakości oferty edukacyjnej, odpowiadającej potrzebom lokalnego środowiska.
Wszystkie pozytywne oceny i opinie świadczą o wysokiej jakości studiów i organizacji Akademii.
Główną metodą kształcenia w AHE jest nauczanie wg Europejskich Standardów Edukacyjnych. Specyfika nauczania według ESE polega na wprowadzeniu nowych metod dydaktycznych: metody projektowej i metody warsztatowej. Istotą projektu jest samodzielne rozwiązywanie problemów przez studenta. Nauczyciel akademicki pełni rolę doradcy, który przygotowuje dla studenta zadania i doradza, jak rozwiązać te, z którymi samodzielnie student sobie nie radzi. Warsztat natomiast jest metodą pracy skierowaną nie tylko na przekazywanie wiedzy, ale na rozwój osobowości i kompetencji podmiotowych studenta.
Metody i treści kształcenia zgodne z ESE skutkują zwiększeniem ciekawości studiowania i radością z udziału w interesujących zajęciach. Samodzielnie wykonane projekty i udział w warsztatach prowadzą do wzrostu kompetencji osobowościowych oraz zdobycia potrzebnej wiedzy. Studenci oprócz efektów podmiotowych budują własne portfolio, które daje im przewagę na rynku pracy w konkurowaniu z absolwentami innych uczelni.
Tradycją stało się organizowanie przez uczelnię konkursu na „Najlepszy projekt studencki”. W mijającym roku akademickim przedmioty prowadzone metodą projektu umożliwiły samodzielną realizację około dwóch tysięcy projektów przez naszych studentów.
Absolwent naszej uczelni to osoba dobrze przygotowana do samodzielnego wykonywania pracy zawodowej, skuteczna w działaniu, potrafiąca skoncentrować się na realizacji celu i poszukiwać różnych rozwiązań. Jednocześnie jest to osoba umiejąca działać w grupie i dla potrzeb grupy. Cechy te są obecnie niezwykle pożądane na rynku pracy.
Dołącz do nas!