PROBLEMATYKA KIERUNKU
Prowadzimy studia o charakterze doskonalącym.
Kierunek przez swój uniwersalny charakter odpowiada na potrzeby osób zainteresowanych poszerzaniem swojej wiedzy na temat rozwiązywania problemów i opracowywania innowacyjnych rozwiązań. Na zajęciach nauczysz się przede wszystkim konkretnego sposobu myślenia i działania, w którym wykorzystuje się wybrane metody i narzędzia. Nasi praktycy będą wspierać rozwój innowacji i dadzą Ci gwarancję poznania niestandardowych rozwiązań w każdym obszarze: biznesie, przemyśle, handlu, edukacji, administracji. W trakcie studiów rozwiniesz umiejętności kreowania i wdrażania nowatorskich rozwiązań między innymi w postaci nowych produktów (towarów lub usług), wydarzeń, procesów, programów edukacyjnych czy modeli biznesowych. Warsztatowy charakter zajęć umożliwi rozwijanie myślenia skoncentrowanego na rozwiązaniach, które skutkuje tworzeniem użytecznych i twórczych rozwiązań.
ODBIORCY
Studia są idealnym wyborem dla właścicieli i pracowników MŚP, korporacji, szkół, administracji, fundacji – wszystkich organizacji, które poszukują innowacji opartych na rozpoznanych potrzebach klientów. Program będzie odpowiadał na Twoje potrzeby, jeśli interesujesz się wdrażaniem innowacyjnych rozwiązań. W trakcie studiów własne kompetencje mogą rozwijać także: kierownicy, menedżerowie produktów, projektów, pracownicy działów obsługi klienta, HR trenerzy, coachowie, edukatorzy, doradcy, freelancerzy. Jeśli ukończyłeś studia I lub II stopnia i interesuje Cię Design Thinking, sprawdź naszą ofertę.
SZCZEGÓŁOWY PROGRAM
W programie studiów myślenie projektowe Design Thinking z elementami neuromarketingu znajdziesz przedmioty, takie jak:
- podstawy DT i budowanie procesu DT,
- trening kreatywności (style myślenia projektowego),
- Design Thinking w projektowaniu pracy zespołu,
- Design Thinking w projektowaniu komunikacji,
- projektowanie produktów i usług,
- myślenie wizualne/Visual Thinking,
- marka osobista i neuromarketing,
- budowanie i skalowanie modelu biznesowego,
- zarządzanie projektem innowacyjnym.
Zajęcia prowadzimy metodą warsztatów i projektów. Podstawą zaliczenia jest uzyskanie pozytywnej oceny z obrony projektu przygotowanego podczas pracy realizowanej w interdyscyplinarnych zespołach.
KORZYŚCI
Nauczysz się stosować metodę myślenia projektowego Design Thinking, przechodząc krok po kroku przez poszczególne jego stadia. Po ukończeniu studiów będziesz gotowy na wyzwania współczesnego świata. Zdobędziesz umiejętności tworzenia i wdrażania koncepcji w środowisko biznesowe, społeczne czy kulturowe. W trakcie studiów opracujesz własny, innowacyjny produkt lub usługę, realizując kolejne etapy pracy projektowej: empatyzację, definiowanie problemu, generowanie pomysłów, budowanie prototypu i testowanie. Dowiesz się, jak zastosować wiedzę z zakresu neuromarketingu do planowania sprzedaży.
CZAS TRWANIA
2 semestry, 180 godzin, 6 spotkań on-line + 4 zjazdy stacjonarne w Trzciance