Problematyka kierunku
Celem studiów podyplomowych psychologia w biznesie jest przekazanie uczestnikom wiedzy i umiejętności psychologicznych przydatnych w różnych obszarach działalności biznesowej, takich jak zarządzanie firmą, obsługa klientów, kierownictwo oraz rozwój i szkolenie pracowników. Dzięki temu można lepiej zrozumieć relacje społeczne oraz wykorzystać indywidualne zasoby własne i współpracowników, co wpływa pozytywnie na efektywne zarządzanie potencjałem oraz poprawę pracy zespołowej.
Odbiorcy
Zachęcamy do uczestnictwa w studiach podyplomowych psychologia w biznesie wszystkich zainteresowanych doskonaleniem swoich umiejętności psychologicznych przydatnych w firmie. Program jest skierowany szczególnie do kadry zarządzającej, trenerów oraz pracowników z działów HR.
Szczegóły programu
W programie znajdziesz przedmioty, takie jak:
- Warsztat umiejętności interpersonalnych – budowanie zespołu
- Psychologia komunikacji interpersonalnej
- Psychologia manipulacji i gier społecznych
- Rozwiązywanie konfliktów i negocjacje – warsztat
- Zarządzanie zmianą
- Nowa psychologia czasu (zarządzanie sobą w czasie)
- Praktyczna psychologia stresu i wypalenia zawodowego
- Praktyczna psychologia osobowości
- Ocena personalnych predyspozycji kandydatów do pracy
- Warsztat asertywności
- Psychologia decyzji
- Psychologia motywowania pracowników
- Podstawy zarządzania strategicznego
- Elementy coachingu i mentoringu
- Warsztat prezentacji i wystąpień publicznych
- Talent Management – szkolenia i rozwój pracowników
- Techniki sprzedażowe w biznesie
- Seminarium dyplomowe
Korzyści
Korzyści płynące z uczestnictwa w studiach podyplomowych psychologia w biznesie to zdobycie kompetencji potrzebnych do skutecznego zarządzania firmą i pracownikami oraz poszerzenie swoich umiejętności interpersonalnych.
Czas trwania
2 semestry – 225 h (w tym 3 zjazdy weekendowe)