Wybierz miasto:

Umiędzynarodowienie biznesu
Zmieniające się warunki rynkowe, kulturowe i polityczne w coraz większym stopniu wpływają na działalność wszystkich podmiotów gospodarczych. Przedsiębiorstwa, niezależnie od wielkości, branży, powinny uwzględniać w swoich planach oraz strategiach rozwojowych aspekty międzynarodowe, na przykład specyfikę handlu na rynku europejskim. Umiędzynarodowienie biznesu jest czynnikiem wpływającym na funkcjonowanie przedsiębiorstwa na każdym jego etapie – od momentu produkcji aż do sprzedaży finalnych produktów lub usług.

Handel międzynarodowy i biznes na rynku europejskim 
Na specjalności nauczysz się współpracy z partnerami krajowymi i zagranicznymi. Zdobędziesz umiejętności niezbędne do prowadzenia międzynarodowych firm. Poznasz podstawy prawa handlowego w Unii Europejskiej. Weźmiesz udział w ciekawych projektach prowadzonych w ramach przedmiotów specjalnościowych. 

 

Perspektywy zatrudnienia

  • małych i średnich przedsiębiorstwach prywatnych mających kontakty z partnerami na rynkach zagranicznych i zamierzających poszerzyć swoją strefę wpływów
  • korporacjach posiadających filie w różnych państwach UE
  • firmach consultingowych specjalizujących się w doradztwie, badaniach rynków zagranicznych oraz przygotowywaniu analiz i prognoz
  • jednostkach administracyjnych szczebla lokalnego, regionalnego i centralnego, realizujących projekty w partnerstwie
Oceń kierunek
4.1
Średnia ocena: 4.1 (Liczba ocen: 11)

Powiększ tekst

Zmniejsz tekst

Wysoki kontrast

Odwrócony kontrast

Resetuj