Wybierz miasto:

Ta specjalizacja dziennikarska to połączenie rzetelnej wiedzy z kompetencjami dziennikarskimi. Osiągamy tym samym niezbędny pakiet do rozpoczęcia przez Ciebie pracy jako specjalista public relations, w mediach firmowych, czy jako specjalista od wizerunku. 

Wyjątkowa oferta AHE na tle innych uczelni wyróżnia się współpracą studentów ze specjalistami oraz mentorami, którzy – poprzez metody projektowe i warsztatowe – przekazują swoją wiedzę oraz uczą zasad budowania wizerunku marki, firmy, a także osoby. Tak skonstruowane PR studia pokazują w jaki sposób wykorzystywać content marketing, kompleksowe tworzenie mediów i komunikowanie się z dziennikarzami do skutecznych działań komunikacyjnych danej marki lub firmy. 

Public relations – studia, które nauczą Cię, jak zaprojektować i zrealizować strategie promocyjne i reklamowe, jak tworzyć przekazy informacyjne, reklamowe, wizerunkowe, a także, co szczególnie istotne – prowadzić komunikację wizerunkową w sytuacjach kryzysowych. To też specjalizacja dziennikarska nastawiona na współpracę z biznesem. Tu zapoznasz się wiedzą jak budować raporty roczne i raporty odpowiedzialnego biznesu, jak wykorzystywać social media w strategiach komunikacyjnych, jak przygotowywać strategie storytellingu, a także budować materiały wideo na potrzeby komunikacji firmy.

W ramach kreatywnych projektów na kierunku PR studia, studenci przygotowują własne projekty wybranych przez siebie narzędzi: pismo, newsletter, blog, raport. Studenci już w trakcie studiów w firmach i agencjach będą budować media firmowe, przygotowywać konferencje prasowe, planować procesy komunikacji. Specjalności dziennikarskie w AHE w Łodzi łączą wiedzę dziennikarską z kreatywnym podejściem do studenta. Co to oznacza? Między innymi to, że nasi studenci są pod stałą opieką mentorską dydaktyków i praktyków public relations. 

Dzięki naszym studiom łatwiej absolwentom planować swoją karierę, uzyskać przydatne kontakty i szybciej zadebiutować na rynku pracy w takich zawodach jak:

  • pracownik działu marketingu, reklamy,
  • rzecznik prasowy,
  • specjalista w agencji public relations,
  • specjalista w agencji custom publishing/content marketingu,
  • specjalista ds. komunikacji w dużej organizacji,
  • specjalista ds. komunikacji w stowarzyszeniach, organizacjach pożytku publicznego,
  • specjalista ds. komunikacji wewnętrznej,
  • redaktor/wydawca w magazynie dla pracowników,
  • redaktor/wydawca w magazynie dla klientów oraz we własnej firmie, działającej w obszarze mediów/PR/custom publishing. 
Oceń kierunek
3.9
Średnia ocena: 4 (Liczba ocen: 12)

Powiększ tekst

Zmniejsz tekst

Wysoki kontrast

Odwrócony kontrast

Resetuj