Wybierz miasto:

Media społecznościowe to nieodłączny element naszej codzienności. Specjalność social media PR na kierunku filologia polska powstała w odpowiedzi na aktualne potrzeby rynku pracy. Pozwala rozwijać kompetencje językowe oraz zdobywać wiedzę i umiejętności, związane z obszarem mediów społecznościowych i public relations. Takie połączenie sprawi, że absolwent kierunku będzie posiadał cenną wiedzę teoretyczną oraz umiejętności praktyczne, których oczekuje wielu pracodawców na współczesnym rynku pracy. Studia w AHE pozwolą mu na podjęcie zatrudnienia zgodnego z indywidualnymi preferencjami i zainteresowaniami.

 

Social media PR - opis specjalności

Na specjalności social media PR studenci:

  • uczą się budowania relacji z otoczeniem poprzez umiejętne prowadzenie z nim dialogu,
  • analizują różnorodne sposoby budowania wizerunku w sieci,
  • dowiadują się, jak samodzielnie tworzyć wiarygodną markę,
  • kształtują umiejętności pisania różnorodnych tekstów,
  • uczą się wykorzystywać język reklamy oraz narrację wizualną,
  • tworzą skuteczne, angażujące i atrakcyjne treści (również multimedialne),
  • uczą się tworzyć materiały dostosowane do specyfiki poszczególnych platform,
  • uczą się dystrybuować treści w sposób zapewniający dotarcie do właściwej grupy odbiorców,
  • uczą się jak analizować zachowania użytkowników i na ich podstawie optymalizować publikowane treści,
  • uczą się jak analizować zachowania użytkowników i na ich podstawie optymalizować publikowane treści,
  • poznają nowoczesne narzędzia, pozwalające na efektywne zarządzanie obecnością marki w mediach społecznościowych.
     

Perspektywy zatrudnienia

  • specjalista do spraw mediów społecznościowych,
  • specjalista do spraw public relations,
  • analityk mediów społecznościowych,
  • twórca treści na portale społecznościowe,
  • content manager,
  • rzecznik prasowy.
Oceń kierunek
4
Średnia ocena: 4 (Liczba ocen: 11)

Powiększ tekst

Zmniejsz tekst

Wysoki kontrast

Odwrócony kontrast

Resetuj