Media społecznościowe to nieodłączny element naszej codzienności. Specjalność social media PR na kierunku filologia polska powstała w odpowiedzi na aktualne potrzeby rynku pracy. Pozwala rozwijać kompetencje językowe oraz zdobywać wiedzę i umiejętności, związane z obszarem mediów społecznościowych i public relations. Takie połączenie sprawi, że absolwent kierunku będzie posiadał cenną wiedzę teoretyczną oraz umiejętności praktyczne, których oczekuje wielu pracodawców na współczesnym rynku pracy. Studia w AHE pozwolą mu na podjęcie zatrudnienia zgodnego z indywidualnymi preferencjami i zainteresowaniami.
Social media PR - opis specjalności
Na specjalności social media PR studenci:
- uczą się budowania relacji z otoczeniem poprzez umiejętne prowadzenie z nim dialogu,
- analizują różnorodne sposoby budowania wizerunku w sieci,
- dowiadują się, jak samodzielnie tworzyć wiarygodną markę,
- kształtują umiejętności pisania różnorodnych tekstów,
- uczą się wykorzystywać język reklamy oraz narrację wizualną,
- tworzą skuteczne, angażujące i atrakcyjne treści (również multimedialne),
- uczą się tworzyć materiały dostosowane do specyfiki poszczególnych platform,
- uczą się dystrybuować treści w sposób zapewniający dotarcie do właściwej grupy odbiorców,
- uczą się jak analizować zachowania użytkowników i na ich podstawie optymalizować publikowane treści,
- uczą się jak analizować zachowania użytkowników i na ich podstawie optymalizować publikowane treści,
- poznają nowoczesne narzędzia, pozwalające na efektywne zarządzanie obecnością marki w mediach społecznościowych.
Perspektywy zatrudnienia
- specjalista do spraw mediów społecznościowych,
- specjalista do spraw public relations,
- analityk mediów społecznościowych,
- twórca treści na portale społecznościowe,
- content manager,
- rzecznik prasowy.