Wybierz miasto:

Student specjalności komunikacja i social media zdobywa zaawansowane kompetencje w zakresie komunikacji, stosowania środków perswazji oraz tworzenia treści do publikacji w mediach społecznościowych. Nabywa umiejętności, pozwalające mu na otworzenie własnego kanału na portalu społecznościowym i zaprojektowanie kampanii wizerunkowej. Warto zaznaczyć, że specjalność kończy się przedmiotem Nowe trendy w komunikacji, dzięki której student poznaje najnowsze zjawiska w obszarze social mediów. Są one w dużej mierze warunkowane rozwojem technologii, w związku z czym każdorazowo przed rozpoczęciem kursu treści przedmiotu będą obligatoryjnie uzupełniane.

Komunikacja i social media - opis specjalności

Student specjalności komunikacja i social media nabywa wiedzę i umiejętności z takich obszarów, jak:

  • teoria komunikacji,

  • specyfika mediów społecznościowych,

  • psychologia społeczna i konsumencka w kontekście mediów społecznościowych,

  • wpływ social mediów na społeczeństwo, kulturę i politykę,

  • praktyczna obsługa różnorodnych platform społecznościowych,

  • algorytmy i trendy poszczególnych platform społecznościowych,

  • tworzenie atrakcyjnych, angażujących treści (zarówno tekstowych, graficznych, jak i audiowizualnych),

  • tworzenie i przeprowadzanie kampanii reklamowych w mediach społecznościowych,

  • kreowanie wizerunku marki w mediach społecznościowych,

  • zarządzanie wizerunkiem w mediach społecznościowych,

  • zarządzanie kryzysami wizerunkowymi w mediach społecznościowych,

  • regulacje prawne, dotyczące prowadzenia działalności w mediach społecznościowych,

  • tworzenie strategii komunikacji w mediach społecznościowych,

  • monitorowanie i analizowanie wyników działań, prowadzonych w mediach społecznościowych.

Perspektywy zatrudnienia

  • specjalista do spraw komunikacji
  • specjalista do spraw PR
  • rzecznik prasowy
  • moderator kanałów w mediach społecznościowych
  • copywriter, specjalizujący się w tworzeniu treści na strony internetowe oraz media społecznościowe
  • specjalista do spraw marketingu treści
Oceń kierunek
4.1
Średnia ocena: 4.1 (Liczba ocen: 14)

Powiększ tekst

Zmniejsz tekst

Wysoki kontrast

Odwrócony kontrast

Resetuj