Akademia Humanistyczno-Ekonomiczna w Łodzi wraz z podmiotami zewnętrznymi podpisała porozumienie o współpracy, której celem jest lepsze dostosowanie programów kształcenia do potrzeb i wymagań rynku, doskonalenie procesu dydaktycznego, umożliwienie studentom odbycia praktyk i staży, współorganizowania seminarium, warsztatów i paneli dyskusyjnych, wdrażania projektów badawczych. W skład partnerów technologicznych, którzy zgodzili się na tego typu współpracę w ramach realizacji procesu kształcenia na kierunku kognitywistyka, wchodzą wymienione niżej firmy i instytucje.
SEKTOR IT
- GROMAR,
- EXACO,
- LIKI MOBILE SOLUTIONS.
SEKTOR MEDYCZNY
- CENTRUM MEDYCZNE IM. DR. K. JONSCHERA W ŁODZI,
- WOJEWÓDZKIE WIELOSPECJALISTYCZNE CENTRUM ONKOLOGII I TRAUMATOLOGII IM. M. KOPERNIKA W ŁODZI,
- NEOMEDICAL,
- MEDICA,
- RENOMA,
- WOJEWÓDZKA STACJA RATOWNICTWA MEDYCZNEGO W ŁODZI,
- PAŃSTWOWY INSTYTUT MEDYCZNY MSWiA.
MARKETING
- APLAN,
- CYREK DIGITAL.
SEKTOR KULTURY
- MONOSFERA,
- TEATR WIELKI W ŁODZI,
- TEATR MUZYCZNY,
- BIBLIOTEKA MIEJSKA – MEDIATEKA MEMO.
Partnerzy technologiczni:
- Są członkami Rady Partnerów Technologicznych, współtwórcami koncepcji kształcenia. Są źródłem innowacji, wehikułem niosącym nowoczesność i zmianę modelu kształcenia. Wnoszą do programu studiów najnowszą technologię i innowacyjne produkty.
- Dostarczają studentom przestrzeni do realizowania własnych projektów kreatywnych, współtworzą laboratoria twórczego rozwoju.
- Umożliwiają studentom twórcze rozwiązywanie problemów w studiowanej dyscyplinie. Dzięki nauczaniu kompetencji przyszłości powstaje produkt, który przekuty w technologię zapewnia korzyści obydwu stronom – uczelni i partnerowi. Partner to beneficjent biznesowych projektów studenckich. Dzięki takiej współpracy studenci kognitywistyki AHE w Łodzi otrzymują kompleksowe przygotowanie do życia zawodowego. Ich wiedza jest aktualna i nowoczesna. Uzyskują praktyczne umiejętności, wykorzystywane między innymi przez partnerów technologicznych. Są beneficjentami praktyk studenckich – student w toku praktyk pozyskuje wiedzę od partnera-wykładowcy, czerpie z jego doświadczenia biznesowego.