Wybierz miasto:
prof. zw. Rudolf Dupkala

Profil na portalu "Nauka polska"

dr Magdalena Śniegocka

Wykładowca, pracownik naukowo-akademicki w dziedzinie pielęgniarstwa, czynna zawodowo pielęgniarka neonatologiczna,
w 2016 r. uzyskała tytuł dr nauk o zdrowiu.
Ukończyła studia podyplomowe z zakresu dydaktyki medycznej, absolwentka Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego.

adw. dr Piotr Bogacki
adw. dr Piotr Bogacki

Dziekan kierunku Bezpieczeństwo wewnętrzne. Dyrektor Zespołu ds. Przestępczości wobec Dzieci w Biurze Rzecznika Praw Dziecka, doktor nauk prawnych, adwokat Okręgowej Rady Adwokackiej w Częstochowie. W swojej karierze zawodowej odbył ponad 30 szkoleń związanych z pracą asystenta sędziego i sędziego pionu karnego oraz cywilnego organizowanych przez Ministerstwo Sprawiedliwości oraz Krajową Szkołę Sądownictwa i Prokuratury w Krakowie.

Jego specjalnością jest prawo karne, skarbowe, kryminologia, wiktymologia, prawo rodzinne i opiekuńcze. Zainteresowania badawcze adw. dr. Piotra Bogackiego obejmują także szeroko pojęte bezpieczeństwo wewnętrzne państwa. Ukończył również szkolenia z zakresu psychologicznych aspektów kontaktów interpersonalnych, mediacji, aktywnych metod nauczania oraz uczenia metodą projektów.

W latach 2021-2022 był członkiem zespołu do spraw przeciwdziałania przestępczości przeciwko wolności seksualnej i obyczajności na szkodę osób małoletnich, powołanego Zarządzeniem Ministra Sprawiedliwości z dnia 29 września 2021 r.

Szczegóły

dr Anna Breś
Anna Breś

Doktor Nauk Społecznych w zakresie pedagogiki uzyskała na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim, w Katedrze Dydaktyki i Edukacji Szkolnej. Obecnie jest prodziekanem oraz wykładowcą na kierunku pedagogika Akademii Humanistyczno-Ekonomicznej w Łodzi. W latach 2019-2021 pełniła funkcję dziekana pedagogiki AHE w Łodzi. Brała udział w pracach nad utworzeniem nowego kierunku - jednolitych studiów magisterskich w zakresie pedagogiki przedszkolnej i wczesnoszkolnej. Autorka monografii i licznych artykułów naukowych. Wcześniej piastowała stanowisko dyrektora w Niepublicznym Przedszkolu Integracyjnym.
Zainteresowania zawodowe dotyczą obszaru pedagogiki ogólnej, aksjologii pedagogicznej i filozofii wychowania, pedagogiki terapeutycznej, szkolnej i przedszkolnej.

A. Breś - Rola nauczyciela opowiedziana trójgłosem w koncepcji nauczania Arystotelesa, Św. Augustyna i Św. Tomasza z Akwinu, Rocznik Paideia, Warszawa 2022, Seria Pedagogiczna 4/2022.
A. Breś - Człowiek jako byt niedokończony w prakseologicznej teorii wychowania Dietricha Bennera, Rocznik Paideia, Wydawnictwo Collegium Verum, Warszawa 2023, Seria Pedagogiczna, przyjęty do numeru 5/2023.
A. Breś, Oblicza wartości. Ujęcie pedagogiczno-filozoficzne, – monografia, AHE Łódź, 2021.
Promotor i recenzent licznych prac licencjackich i magisterskich.

dr Danuta Kitowska

Dr pedagogiki, doświadczenie zawodowe: nauczyciel, dyrektor Wydziału Oświaty w Starostwie Powiatowym w Pile, rektor Wyższej Szkoły Biznesu w Pile, doradca metodyczny, konsultant i kierownik Pracowni Doradztwa w Centrum Doskonalenia Nauczycieli w Pile, autor licznych poradników dla nauczycieli oraz programów szkoleń dla kadry pedagogicznej szkół i uczelni

Aktualnie:

- adiunkt w Akademii Humanistyczno-Ekonomicznej w Łodzi, Filia w Trzciance

- ekspert w Zespole konsultacyjno-doradczym w projekcie „Opracowanie rozwiązań zapewniających dostęp do wysokiej jakości zindywidualizowanego i spersonalizowanego doradztwa metodycznego” realizowanym przez Ośrodek Rozwoju Edukacji w Warszawie

- doradca dydaktyczny w Centrum Nauczania Zdalnego (w ramach projektu Cyfrowa Szkoła Wielkopolska@2030 Województwa Wielkopolskiego)  

Sketchnoter, graphic recorder, bloger – nauczona.pl

Danuta Kitowska
dr Dorota Makowiecka

Opis w przygotowaniu

dr Elżbieta Woźnicka
dr Elżbieta Woźnicka

Pedagog, andragog,  autorka publikacji z zakresu uczenia się dorosłych, rozwoju człowieka dorosłego, aktywizacji osób starszych. 
Surdopedagog – interesuje się zagadnieniami z zakresu opieki i wychowania dziecka niesłyszącego, sytuacji społeczno-kulturowej głuchych, posiada doświadczanie w pracy z dziećmi niesłyszącymi.

Specjalizuje się w zagadnieniach:
- Kształcenie dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.
- Kształcenie i wychowanie dzieci z wadą słuchu i trudnościami w komunikacji.
- Alternatywne metody komunikacji.
- Aktywizacja osób starszych.
- Specyfika kształcenia dorosłych.
- Edukacja na odległość.
- Instytucje wsparcia osób starszych.

Ważniejsze opracowania:
1. E. Woźnicka, Niesłyszący nauczyciel w systemie edukacji – szanse i ograniczenia, Civitas Hominibus, Vol 13/2018
2. E. Woźnicka, Doświadczanie dorosłości osoby Głuchej w ujęciu jednostkowym i społecznym, Rocznik Andragogiczny VOL 27 (2020)
3. E. Woźnicka, Przygotowanie do emerytury zadaniem współczesnej geragogiki, Kultura i Wychowania nr 2 (18)/2020
4. E. Woźnicka, Dydaktyka biograficzna w ujęciu Profesor Olgi Czerniawskiej, Edukacja Dorosłych nr (1) 2021
5. E. Woźnicka, Przestrzenie uczenia się dorosłych – doświadczenie emigrantów, w: (red.) G. Cęcelek, E. Woźnicka, P. Klimczyk, Szkoła jako przestrzeń uczenia się, Wydawnictwo Difin, Warszawa 2021

Udział w projektach:

  • Projekt międzynarodowy: Lifelong Learning programme, Transversal Key Activity 3 ICT, WEB 2.0 SEE – Web 2.0 Supported Education, Engagement, Information and Advocacy for Disabled Learners, 2011-2013, rola: ekspert merytoryczny, badacz.
  • Ekspert metodologiczny w projekcie: Profile socjogeograficzne, potencjały i deficyty rozwojowe osób w wieku 45+ w Wielkopolsce. Projekt realizowany dla Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Poznaniu.
  • Recenzent w projekcie Diagnoza szyta na miarę włókiennictwa. Ramowy program dla szkół prowadzących kształcenie zawodowe.
  • Projekt naukowy: Seniorki Polskiej Andragogiki pod kierunkiem profesora Józefa Pólturzyckiego realizowany w Szkole Wyższej im. Pawła Włodkowica.
  • Projekt międzynarodowy INFOABLE, Cooperation and Innovation for Good Practise, Comenius+, 2014-2016 rola: expert merytoryczny, opracowanie koncepcji metodologicznej badań, badacz.
  • Projekt międzynarodowy: Lifelong Learning Programme, Autism in Higher Education: Widening Access/AUT-HEW, 2013-2016, rola: członek steering group.
  • Projekt międzynarodowy ASK4JOB - Adult skills for a job oriented breakthrough 2017-2020, ekspert, członek zespołu badawczego.
  • Projekt międzynarodowy SMART KIDS 2017-2019 członek zespołu badawczego.
  • Projekt międzynarodowy Edukacja muzealna 2018 – 2020 członek zespołu merytorycznego – ewaluacja projektu.
  • Projekt międzynarodowy Bee Your Boss, 2019 – 2021, ekspert metodologiczny, członek zespołu badawczego.
  • Projekt międzynarodowy Alone 2019 – 2021. Project dotyczący poczucia samotności i osamotnienia osób starszych, ekspert merytoryczny.

 

 

dr Katarzyna Brzychcy
dr Katarzyna Brzychcy

Miejsce pracy: Uniwersytet Szczeciński w Szczecinie, adiunkt, Katedra zarządzania przedsiębiorstwem

Urząd Marszałkowski, Departament zdrowia, kierownik referatu Programów i Projektów Zdrowotnych

Publikacje 2023 r.:

  • Monika Miętkiewicz, Ilona Ziemkiewicz-Gawlik, Katarzyna Brzychcy, Karol Jaroszewski, COMPETENCIES OF THE FUTURE IN LIGHT OF THE CHANGES TAKING PLACE IN LARGE-SIZED COMPANIES KOMPETENCJE PRZYSZŁOŚCI W ŚWIETLE ZMIAN ZACHODZĄCYCH W DUŻYCH PRZEDSIĘBIORSTWACH https://doi.org/10.34739/zn.2023.61.11, ZESZYTY NAUKOWE UNIWERSYTETU PRZYRODNICZO-HUMANISTYCZNEGO W SIEDLCACH, Nr 134 Seria: Administracja i Zarządzanie (61) 2023 pl ISSN 2082-5501.
  •  Ilona Ziemkiewicz-Gawlik, Monika Miętkiewicz,Katarzyna Brzychcy, Karol Jaroszewski, ELEMENTS OF ORGANISATIONAL CULTURE AS DETERMINING FACTORS IN THE SHAPING OF MODERN HIGHER EDUCATION INSTITUTIONS ELEMENTY KULTURY ORGANIZACYJNEJ JAKO DETERMINANTY KSZTAŁTUJĄCE WSPÓŁCZESNE UCZELNIE WYŻSZE https://doi.org/10.34739/zn.2023.61.23, ZESZYTY NAUKOWE UNIWERSYTETU PRZYRODNICZO-HUMANISTYCZNEGO W SIEDLCACH, Nr 134 Seria: Administracja i Zarządzanie (61) 2023 pl ISSN 2082-5501.
dr Konrad Knop
dr Konrad Knop

Psychoterapeuta, psycholog kliniczny. Zainteresowany łączeniem wiedzy teoretycznej (zwłaszcza dotyczącej psychologii klinicznej, psychopatologii i psychoterapii) z praktyką. Ukończył całościowe szkolenie psychoterapeutyczne oraz szkolenie z zakresu terapii rodzin – oba organizowane przez Zakład Terapii Rodzin Katedry Psychiatrii Collegium Medicum Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie. W ramach swojej pracy doktorskiej zajmował się psychologicznymi aspektami otyłości. Doświadczenie w pracy klinicznej zdobywał min. pracując przez wiele lat w Klinice Psychiatrii Młodzieżowej Centralnego Szpitala Klinicznego w Łodzi. Pracuje psychoterapeutycznie z pacjentami - prowadzi psychoterapię indywidualną osób dorosłych, konsultacje młodzieży, a także terapię par i rodzin. W pracy terapeutycznej wykorzystuje różne nurty myślenia psychoterapeutycznego, głównie psychodynamiczny i systemowy. Pracuje przy regularnej superwizji.

 

dr Krzysztof Kamiński

Doktor nauk humanistycznych, filozof. Autor licznych publikacji z dziedziny pedagogiki i filozofii, m.in. "Po co komu wartości? Kultura wartości w szkole – zarys aksjologiczno-pedeitologiczny", "Pedagogika: między miłością a oligofilią". Współtwórca i redaktor naczelny międzynarodowego czasopisma naukowego "Kultura i wychowanie". Współautor podręczników do szkół ponadpodstawowych (podręczniki ucznia i podręczniki metodyczne) – klasy I-III.

dr Maciej Kudła

Opis w przygotowaniu

dr Małgorzata Burzyńska
dr Małgorzata Burzyńska

Funkcję Dziekana pełni dr Małgorzata Burzyńska, osoba, która łączy przygotowanie naukowe z doświadczeniami zdobytymi w różnych instytucjach. Jej zainteresowania oscylują wokół neuronauk, rozwoju osobistego, psychologii oraz nowoczesnych metod nauczania i aktywizowania studentów. Podczas zajęć wykorzystuje gry diagnostyczno-symulacyjne, pracę na zasobach, techniki coachingwe oraz karty dialogowe i metoforyczne, ponieważ uważa, że działanie i doświadczanie w przyjaznej atmosferze najlepiej wpływają na efektywność uczenia się.

Dziekan Filii
dr Małgorzata Burzyńska
e-mail: mburzynska@ahe.lodz.pl

 

 

dr Oktawia Braniewicz-Zaorska
dr Oktawia Braniewicz-Zaorska

dr Oktawia Braniewicz-Zaorska wykładowczyni Akademii Humanistyczno-Ekonomicznej w Łodzi, Sekretarz Centrum Studiów Migracyjnych UŁ i współpracowniczka Komitetu Badań nad Migracjami PAN - Sekcji badań nad imigracją do Polski. Ukończyła prawo na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu oraz studia doktoranckie w Katedrze Prawa Międzynarodowego i Stosunków Międzynarodowych na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Łódzkiego. Jest także absolwentką International Busieness and Trade oraz Szkoły Bioetyki i Bioprawa. Stały Mediator Sądowy przy Sądzie Okręgowym w Łodzi. Inspektor Ochrony Danych Osobowych w Woodpecker.co. Rzecznik Akademicki AHE w Łodzi.

Uczestniczka ponad 150 konferencji naukowych na szczeblu ogólnopolskim i międzynarodowym, autorka licznych publikacji z zakresu Praw Człowieka, prawa międzynarodowego, politologii oraz stosunków międzynarodowych. Zwolenniczka pracy zespołowej. Jest przekonana o tym, że sukces nie wynika z mocy pojedynczej jednostki, ale z silnej i zgranej grupy. Najwięcej satysfakcji czerpie z pracy i zadowolenia studentów oraz inspirowania ich do poszukiwania własnej ścieżki rozwoju.

dr Paweł Witek

Absolwent Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Rzeszowie oraz studiów podyplomowych (Podyplomowe Interdyscyplinarne Studia Europeistyki o specjalności „Administracja publiczna i samorządowa” na Wydziale Prawa Uniwersytetu Rzeszowskiego) oraz (Wyższa Szkoła Humanistyczno-Przyrodnicza w Sandomierzu, studia podyplomowe resocjalizacja). Jestem doktor nauk społecznych. Cały mój dorobek naukowy jest z zakresu pedagogiki, pedagogiki resocjalizacyjnej, pracy socjalnej. Autor i współautor dwóch książek redakcyjnych z zakresu resocjalizacji oraz autor trzech współmonografii. Autor ponad 70 artykułów naukowych i popularnonaukowych. Przez wiele lat współpracowałem z Sądem Rejonowym w Sandomierzu z Zespołem Kuratorskiej Służby Sądowej do wykonywania orzeczeń w sprawach rodzinnych i nieletnich oraz współpracowałem także z różnymi ośrodkami akademickimi takimi jak na przykład Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II w Lublinie. Posiadam wiele zaświadczeń i certyfikacji w obszarze resocjalizacji.

dr Robert Sarnecki
Sarnecki Robert

Pedagog, andragog, absolwent Studiów Podyplomowych Pedagogiki Specjalnej w zakresie logopedii. Stypendysta fundacji Rodziny Kulczyków, członek Rady Głównej Szkolnictwa Wyższego, wiceprzewodniczący a obecnie Sekretarz Generalny Polskiego Towarzystwa Pedagogicznego. Zainteresowania naukowe koncentrują się wokół optymalizacji procesu kształcenia, aksjologicznych oraz teleologicznych aspektów edukacji. Podejmuje zagadnienia edukacji między i wielokulturowej. Uczestniczy w panelach eksperckich dotyczących edukacji włączającej.

dr Wojciech Strzelecki
dr Wojciech Strzelecki

Dr nauk o zdrowiu, psycholog, muzykoterapeuta, czynny muzyk.
Wykładowca w Katedrze i Zakładzie Psychologii Klinicznej na Wydziale Nauk o Zdrowiu Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu oraz adiunkt na Wydziale Zamiejscowym w Trzciance Akademii Humanistyczno-Ekonomicznej w Łodzi.
Autor ponad 170 publikacji, głównie z zakresu muzykoterapii o wartości 1136,5 KBN i 7,298 IF, redaktor cyklu wydawniczego „Psychologia w naukach medycznych” oraz współredaktor monografii „Muzykoterapia. Między wglądem a inkluzją” i „Kreatywność w arteterapii”.
Zainteresowania naukowe koncentrują się wokół: muzykoterapii, arteterapii, spektrum autyzmu, psychologii dziecka oraz myśli i dzieła Alberta Schweitzera.
Autor licznych projektów związanych z muzykoterapią oraz ASD takich jak: Mobilne Sceny Muzyczne, Publiczne Sceny Muzyczne, Aktywny senior!, Wsparcie funkcjonowania emocjonalnego osób pracujących z dziećmi z ASD, Wsparcie zdrowia psychicznego rodziców dzieci ze spektrum autyzmu, M-Terapia – innowacyjny zestaw terapeutyczny dla dzieci i młodzieży z niepełnosprawnościami i dysfunkcjami znoszący bariery w edukacji.
Członek zespołu muzycznego Siły Specjalne, którego członkowie to m.in. osoby z niepełnosprawnościami oraz osoby zagrożone wykluczeniem społecznym.
Członek Stowarzyszenia Muzykoterapeutów Polskich, Związku Artystów Wykonawców STOART, Związku Autorów i Kompozytorów Scenicznych ZAiKS, Polskiego Towarzystwa Nauk o Zdrowiu, przewodniczący komisji rewizyjnej w muzykoterapeutycznej Fundacji Nordoff-Robbins Polska, redaktor naczelny Polskiego Pisma Muzykoterapeutycznego oraz v-ce prezes Polskiego Towarzystwa im. Alberta Schweitzera w Poznaniu.
Muzykoterapeuta praktyk – pracuje w trybie indywidualnym, głównie z dziećmi z ASD.
Prowadzi zajęcia m.in. na studiach podyplomowych z zakresu autyzmu dla nauczycieli i terapeutów.
Uczestnik licznych konferencji/warsztatów poświęconych tematyce autyzmu i innych zaburzeń rozwojowych.
Współtwórca strony autyzm.ump.edu.pl  
Czynny muzyk – kontrabasista i basista w zespole Kwartet ProForma. Zespół nagrał 4 płyty w tym dwie we współpracy z wokalistą zespołu Kult – Kazikiem Staszewskim.


 

dr Kamila Lasocińska
dr Kamila Lasocińska

Absolwentka Wydziału Edukacji Wizualnej w Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi, doktor w zakresie pedagogiki, adiunkt na kierunku pedagogika w Akademii Humanistyczno-Ekonomicznej w Łodzi. Prowadzi zajęcia z obszaru pedagogiki i dydaktyki twórczości, edukacji plastycznej, arteterapii, socjologii wychowania, więzi grupowych oraz warsztaty mające na celu aktywizację twórczą dzieci, młodzieży, dorosłych, osób starszych, jak również warsztaty o tematyce biograficznej. Odpowiada za prowadzenie szkoleń z metody projektów dla kadry dydaktycznej AHE. Autorka książki Życie poza schematem – analiza biografii twórców, współautorka książek Autobiografia jako twórcze wyzwanie – scenariusze warsztatów biograficznych oraz Spróbuj inaczej. Scenariusze zajęć rozwijających umiejętności twórcze. Interesuje się problematyką twórczości w aspekcie doświadczeń autobiograficznych człowieka oraz innowacyjnymi metodami kształcenia wspomagającymi wszechstronny rozwój człowieka na różnych etapach życia – także w okresie dorosłości i starości.

dr Kamila Witerska
dr Kamila Witerska

adiunkt w Katedrze Pedagogiki Twórczości Akademii Humanistyczno-Ekonomicznej w Łodzi

Stopień doktora nauk humanistycznych w zakresie pedagogiki uzyskała na Wydziale Pedagogicznym Uniwersytetu Warszawskiego. Interesuje się dramą, stymulowaniem motywacji i kreatywnego myślenia a także mechanizmami wpływu społecznego na procesy uczenia się. Posiada10 letnie doświadczenie w pracy dramą z dziećmi, młodzieżą i osobami dorosłymi. Jest autorką pierwszej w Polsce publikacji dotyczącej porównania metody dramy stosowanej w różnych grupach wiekowych: Drama na różnych poziomach kształcenia, Łódź, Wydawnictwo AHE, a także praktycznego przewodnika po technikach dramowych: Drama. Techniki, strategie, scenariusze, Warszawa, Difin. Członek Międzynarodowego Stowarzyszenia Edukatorów Dramy National Drama.
 

mgr inż. Magdalena Makara
mgr inż. Magdalena Makara

Absolwentka Politechniki Łódzkiej, ukończyła także studia podyplomowe z Zaawansowanych aplikacji multimedialnych i ich zastosowania.  Od wielu lat pracuje na stanowiskach wykładowcy akademickiego i nauczyciela przedmiotów zawodowych w Technikum informatycznym. Autorka programów nauczania dla zawodu technik informatyk oraz wielu artykułów i skryptów:
1. M. Makara „Bądź bezpieczny w sieci” – Dzień Bezpiecznego Internetu w Zespole Szkół Techniczno-Informatycznych w Łodzi –Przegląd edukacyjny 2/129 – kwiecień-czerwiec 2023, Łódź
3. M. Makara „Praktyki zawodowe w Hiszpanii uczniów” - KATALOG DOBRYCH PRAKTYK W EDUKACJI, s. 26-37, nr 39/2022, Łódź
4. M. Makara „Nauczyciele doskonalą się w Grenadzie” – Przegląd edukacyjny - pismo nauczycieli 09-12.2021, Łódź
5. Makara M., Systemy informatyczne w zarządzaniu, skrypt, PUW, Łódź 2020.
6. Program nauczania dla zawodu Technik programista, ZST-I w Łodzi, 2020
7. Program nauczania dla zawodu Technik informatyk - INF.03 Tworzenie i administrowanie stronami i aplikacjami internetowymi oraz bazami danych, ZST-I w Łodzi, 2020
8. Makara M., Koludo – Durkiewicz K., Krawczak P.- Program nauczania kwalifikacyjnego kursu zawodowego w zakresie kwalifikacji E.14. Tworzenie aplikacji internetowych i baz danych oraz administrowanie bazami, wyodrębnionej w zawodach: 351203 Technik informatyk, Łódź 2017
9. Makara M., Podstawy przetwarzania tekstu, skrypt, PUW, Łódź 2016.
10. Makara M., Obsługa arkusza kalkulacyjnego, skrypt, PUW,      Łódź 2016.
11. Makara M., Prezentacje multimedialne , skrypt, PUW, Łódź 2016.
12. Makara M., Obsługa Internetu, skrypt, PUW, Łódź 2016.

Jest również szkoleniowcem, liderem, egzaminatorem i ekspertem w wielu projektach edukacyjnych.

Zainteresowania naukowe:

  • Grafika komputerowa i multimedia
  • Projektowanie stron internetowych
  • Zarządzanie projektami


Bierze czynny udział w realizacji projektów międzynarodowych (PO WER i Erasmus + ), ma duże doświadczenie w aplikowaniu wniosków do UE. Brała udział w wielu wyjazdach i szkoleniach realizowanych, ze środków Unii Europejskiej w ramach programu Erasmus+. Prywatnie uwielbia podróże.

 

mgr Agnieszka Zawilska
mgr Agnieszka Zawilska
mgr Aleksandra Malec-Nowogórska
mgr Aleksandra Malec-Nowogórska

Psycholog, psychoonkolog, diagnosta dzieci i młodzieży.

Jestem absolwentką Wydziału Psychologii Wyższej Szkoły Finansów i Zarządzania w Warszawie, a także Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego. Od 10 lat jestem związana z Hospicjum Kutnowskim.  Pracuję przy stacjonarnej i domowej opiece nad pacjentami w terminalnej fazie choroby nowotworowej, a także z ich rodzinami i bliskimi. Wybierając zawód psychologa czyniłam to z wielką pasją i zaanagażowaniem. Zaraz po studiach pracowałam w szkołach, ośrodku interwencji kryzysowej oraz centrach pomocy dziecku i rodzinie. Szlifowałam swój warsztat diagnostyczny w ośrodku rehabilitacji dzieci z zaburzeniami wieku rozwojowego i poradniach dla osób z autyzmem dziecięcym. Ponadto w ramach praktyki psychologicznej w Medic Park w Płocku prowadzę oddziaływania terapeutyczne w nurcie Gestalt, a także opiniuję w charakterze biegłego w Sądzie Okręgowym w Płocku w zakresie psychologii klinicznej i psychoonkologii.
Moje zainteresowania zawodowe to psychoonkologia i duchowość w medycynie, a także wysoka wrażliwość i zaburzenia sensoryczne u dzieci, młodzieży i dorosłych.
W wolnym czasie medytuję, praktykuję jogę i tańczę. Uwielbiam wiosnę i polskie morze.

 

mgr Anna Borowicz

Absolwentka studiów filologii angielskiej, nauczyciel, lektor, wychowawca i egzaminator. Przygodę z nauczaniem języka angielskiego rozpoczęła w 2004 roku i wciąż podnosi swoje kwalifikacje. Uczy osoby dorosłe i młodzież. Jej celem jest pokazanie kursantom, jak przyjemna może być nauka języka obcego. Uwielbia język oraz kulturę krajów anglojęzycznych. Prywatnie pasjonatka zdrowego stylu życia, sport w jej życiu to podstawa. 

mgr Daria Kuleń - Sławińska
mgr Daria Kuleń - Sławińska
mgr Hanna Frycz

Opis w przygotowaniu

mgr Izabela Bartol
Izabela Bartol

Nauczycielka języka polskiego, socjoterapeutka, certyfikowana trenerka oświaty i rozwoju, wykładowczyni akademicka, ambasadorka ogólnopolskich programów edukacyjnych; prelegentka na ogólnopolskich konferencjach edukacyjnych, realizatorka ogólnopolskich i międzynarodowych projektów; autorka artykułów oraz kursów edukacyjnych dla wychowawców i polonistów, autorka bloga "Polski z klasą" oraz współautorka podręcznika do języka polskiego do klasy 4 i 5 „ZamieńMy słowo” wydawnictwa WSiP; współpracuje z czasopismami i portalami edukacyjnymi, tworząc artykuły i scenariusze zajęć; członkini grupy Superbelfrzy RP, laureatka konkursu Wielkopolski Nauczyciel Roku 2022.

mgr Jacek Grudzień
mgr Jacek Grudzień

Dziennikarz i publicysta, absolwent wydziału prawa Uniwersytetu Łódzkiego. Przez wiele lat związany z Radiem Łódź. Przez ostatnie cztery lata kierował TVP Łódź. Laureat wielu prestiżowych konkursów dziennikarskich. Zdobył nagrodę pisma „Press” dla Najlepszego Dziennikarza Regionu Łódzkiego, laureat ogólnopolskich konkursów imienia Orłowicza i Złote Formaty. Zwycięzca konkursu TVP PiK za najlepszy program kulturalny (2011). Na Przeglądach i Konkursach Twórczości Oddziałów Terenowych zdobył dwie nagrody - jedną za „Rozmowę Dnia” i jedną za cykl o wybitnych łodzianach ,,Łódzcy Europejczycy’’.

W 2021 r. otrzymał Srebrny Medal Za Długoletnią Służbę przyznany postanowieniem Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej, na wniosek Ministra Edukacji i Nauki za wzorowe, wyjątkowo sumienne wykonywanie obowiązków wynikających z pracy zawodowej w służbie Państwa.

Powiększ tekst

Zmniejsz tekst

Wysoki kontrast

Odwrócony kontrast

Resetuj