Za nami uroczyste spotkanie powołujące członków-przedstawiceli zarządu AHE, dydaktyków, partnerów technologicznych Akademii oraz studentów, do Rady Programowej na kierunku pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna.
Powołania, z rąk adw. dr Mariusza Olężałka, Prorektora ds. kształcenia odebrali:
- dr Daria Modrzejewska, dziekan kierunku pedgaogika przedszkolna i wczesnoszkolna
- dr Magdalena Archacka, dziekan kierunku pedagogika
- dr Anna Breś, prodziekan kierunku pedagogika
- Małgorzata Czaicka-Moroń, Prezes Zarządu, Wrocławska Fundacja Edukacji Europejskiej i Współpracy Międzynarodowej Freya
- mgr Julia Banaszkiewicz-Włazińska, dyrektor Międzynarodowej Szkoły Podstawowej Edukacji Innowacyjnej w Łodzi
- mgr Krzysztof Szulc, dyrektor Szkoły Podstawowej nr 54 w Łodzi
- mgr Michał Bistuła, dyrektor Zespołu Szkół Sportowych w Aleksandrowie Łódzkim
- mgr Dorota Nożewska, nauczycielka, Przedszkole Miejskie nr 33 w Łodzi
- dr hab.Helena Marzec, nauczyciel akademicki
- dr Kamila Lasocińska, nauczyciel akademicki
- dr Dorota Depczyńska,nauczyciel akademicki
- dr Mirosław Mielczarek, nauczyciel akademicki
- dr Janusz Tomiło, nauczyciel akademicki
- mgr Patrycja Melaniuk, nauczyciel akademicki
- Katarzyna Kominiak, dział jakości kształcenia
- Viktoriia Paliichuk, Ambasador Akademii, student
- Grzegorz Bartczak, absolwnt kierunku pedagogika
W skład RP weszli także:
- adw. dr . Mariusz Olężałek, Prorektor ds. kształcenia
- Monika Karolczak, pełnomocnik Rektora ds. współpracy z otoczeniem oraz Biura Karier
- dr Kamila Witerska, wykładowca akademicki
- Joanna Olczyk, Nowa Era
Podczas spotkania podjęta została próba wypracowania wspólnego stanowiska odnośnie do projektowanych zmian i modyfikacji w programie kształcenia na obu kierunkach. Rozmowa skupiała się wokół problemów związanych z oczekiwaniami pracodawców oraz umiejętnościami i kompetencjami absolwentów wchodzących na rynek pracy. Istotnym i wartym podkreślenia obszarem dyskusji był udział partnerów technologicznych w zajęciach prowadzonych metodą warsztatową oraz projektową. Wspólne ustalenia dotyczące modyfikacji programu kształcenia zmierzają do zaznajomienia studentów z realiami pracy w wybranym zawodzie, a także wskazania dróg i możliwości dalszego rozwoju.