Wybierz miasto:

Student zdobędzie wiedzę i umiejętności w zakresie zarządzania usługami turystycznymi, zapozna się z szeroko pojętym projektowaniem i realizację usług turystycznych. Od diagnozy i analizy zapotrzebowania rynku, potrzeb i preferencji klienta, aż po planowanie i realizację usług turystycznych. Uzyska umiejętności praktyczne z zakresu public relations, kształtowania pozytywnych relacji z klientem, meandrów sprzedaży i marketingu, specyfiki obsługi branży hotelarskiej, gastronomicznej, agroturystycznej, umiejętności organizacji imprez i przedsięwzięć turystyczno-rekreacyjnych.

Będzie potrafił reagować na potrzeby dynamicznie zmieniającej się branży turystycznej tworząc wyspecjalizowane podmioty obsługi ruchu turystycznego, jak i zarządzając produktem turystycznym. Pozna zmieniające się tendencje w ruchu turystycznym, jak i obsłudze klienta. Ważnym elementem programu kształcenia realizowanego na studiach jest również poznanie zasad sprzedaży i marketingu usług turystycznych.

Oferta studiów jest dedykowana wszystkim, którzy pragną zajmować się szeroko pojętą usługą turystyczną – projektowaną od szczebla diagnozowania potrzeb i preferencji klienta, poprzez skuteczną promocję, aż po realizację usługi turystycznej.

Student w trakcie nauczania zdobędzie również wiedzę z zakresu public relations, kształtowania pozytywnych relacji z klientem, meandrów sprzedaży i marketingu, specyfiki obsługi branży hotelarskiej, gastronomicznej, agroturystycznej, umiejętności organizacji imprez i przedsięwzięć turystyczno-rekreacyjnych. Umiejętności komunikacji w języku obcym pozwolą również na pracę w środowisku międzykulturowym.

Wybrane przedmioty specjalnościowe:

  • Marketing w turystyce
  • Sprzedaż produktów turystycznych
  • Zarządzanie obiektami turystycznymi
  • Promocja i sprzedaż usług turystycznych
  • Planowanie, organizacja i obsługa imprez turystycznych
  • Produkt turystyczny i reklama
  • Budowanie marki w turystyce i PR
  • Obsługa ruchu turystycznego

 

Realizowane projekty specjalnościowe:

  • Sprzedaż produktów turystycznych
  • Produkt turystyczny i reklama
  • Promocja atrakcji turystycznych
  • Funkcjonowanie agencji i biur turystycznych
  • Kultura a turystyka
  • Budowanie marki w turystyce
  • Aktywne formy turystyki i rekreacji
  • Turystyka krajowa i zagraniczna
  • Standaryzacja usług turystycznych
  • Obsługa klienta
  • Projekty unijne i strukturalne w turystyce
  • Kreatywne zarządzanie w turystyce

 

Praca dla absolwenta:

  • hotele, hostele, motele, pensjonaty, kempingi, schroniska turystyczne, itp.
  • ośrodki rekreacyjno-wypoczynkowe, ośrodki kolonijne i sportowe,
  • gospodarstwa agroturystyczne,
  • biura podróży, agencje turystyczne, agencje touroperatorów,
    np. analityk rynku hotelarskiego lub turystycznego,
  • firmy promocyjno-marketingowe związane z branżą turystyczną,
  • instytucje samorządowe zajmujące się turystyką i promocją regionów.
Oceń kierunek
4.3
Średnia ocena: 4.3 (Liczba ocen: 11)

Powiększ tekst

Zmniejsz tekst

Wysoki kontrast

Odwrócony kontrast

Resetuj