Student zdobędzie wiedzę i umiejętności w zakresie zarządzania usługami turystycznymi, zapozna się z szeroko pojętym projektowaniem i realizację usług turystycznych. Od diagnozy i analizy zapotrzebowania rynku, potrzeb i preferencji klienta, aż po planowanie i realizację usług turystycznych. Uzyska umiejętności praktyczne z zakresu public relations, kształtowania pozytywnych relacji z klientem, meandrów sprzedaży i marketingu, specyfiki obsługi branży hotelarskiej, gastronomicznej, agroturystycznej, umiejętności organizacji imprez i przedsięwzięć turystyczno-rekreacyjnych.
Będzie potrafił reagować na potrzeby dynamicznie zmieniającej się branży turystycznej tworząc wyspecjalizowane podmioty obsługi ruchu turystycznego, jak i zarządzając produktem turystycznym. Pozna zmieniające się tendencje w ruchu turystycznym, jak i obsłudze klienta. Ważnym elementem programu kształcenia realizowanego na studiach jest również poznanie zasad sprzedaży i marketingu usług turystycznych.
Oferta studiów jest dedykowana wszystkim, którzy pragną zajmować się szeroko pojętą usługą turystyczną – projektowaną od szczebla diagnozowania potrzeb i preferencji klienta, poprzez skuteczną promocję, aż po realizację usługi turystycznej.
Student w trakcie nauczania zdobędzie również wiedzę z zakresu public relations, kształtowania pozytywnych relacji z klientem, meandrów sprzedaży i marketingu, specyfiki obsługi branży hotelarskiej, gastronomicznej, agroturystycznej, umiejętności organizacji imprez i przedsięwzięć turystyczno-rekreacyjnych. Umiejętności komunikacji w języku obcym pozwolą również na pracę w środowisku międzykulturowym.
Wybrane przedmioty specjalnościowe:
|
Realizowane projekty specjalnościowe:
|
Praca dla absolwenta:
|