Rosnąca liczba turystów ma bezpośredni wpływ na większe dochody we wszystkich gałęziach branży turystycznej. Coraz więcej osób znajduje zatrudnienie w hotelarstwie i gastronomii oraz szeroko rozumianej branży związanej z turystyką, zdrowiem i rekreacją, odnową biologiczną, spa & wellness, biurach promocji miast, regionów czy województw. Zatem branża turystyczna daje perspektywę ciekawej i atrakcyjnej pracy zawodowej!
Dzięki wykładowcom z dużym doświadczeniem zawodowym i autorskiemu programowi kształcenia, pozwalającemu studentowi rozwiązywać rzeczywiste zadania i realizować samodzielne projekty w środowisku pracy – hostel, hotel, ośrodek SPA & Wellness, zdobędziesz wiedzę, a przede wszystkim praktyczne umiejętności i kompetencje niezbędne w przyszłej pracy zawodowe.
W trakcie toku kształcenia student zdobędzie praktyczne umiejętności dotyczące branży turystycznej:
- świadczenia usług hotelarskich,
- metod i technik zarządzania obiektem turystycznym,
- organizacji pracy w branży gastronomicznej,
- obsługi klienta w różnego typu podmiotach branży turystycznej,
- świadczenia usług w turystyce (organizacji turystyki kwalifikowanej, wyjazdów krajowych i międzynarodowych),
- animacji wydarzeń turystycznych i aktywnej rekreacji, organizacji czasu wolnego,
- dbania o dobry wizerunek obiektu i budowanie marki produktu turystycznego,
- projektowania i realizowania imprez turystycznych,
- organizacji pracy ośrodków uzdrowiskowych, spa & wellness,
- ekonomiki i finansów jednostek branży turystycznej.
Student w trakcie kształcenia zdobędzie wiedzę z zakresu regionów, atrakcji turystycznych i zagadnień kulturowych, specyfiki obsługi branży turystycznej, hotelarskiej, gastronomicznej, uzdrowiskowej i agroturystycznej, a także kształtowania pozytywnych relacji z klientem, meandrów sprzedaży i marketingu, public relations, umiejętności organizacji imprez i przedsięwzięć turystyczno-rekreacyjnych. Natomiast rozwijanie kompetencji komunikacyjnych i językowych oraz pracy w zespole, również międzynarodowym, pozwoli na pracę w środowisku międzykulturowym.
W trakcie studiów zapewniamy 780 godzin praktyk w branży hotelarsko-turystycznej (hostel, hotel, ośrodek spa & wellness), które pozwolą absolwentowi zapoznać się z tajnikami marketingu i sprzedaży usług turystycznych oraz będą stanowiły niezbędną praktykę w zawodzie – jakże cenną z punktu widzenia potencjalnych pracodawców.
Oferujemy interesujące i atrakcyjne studia, które pozwalają na zdobycie m.in.:
- wiedzy z obszaru ekonomii, zarządzania, marketingu, PR i promocji w obszarze turystyki,
- praktycznego doświadczenia w zakresie funkcjonowania hotelu, pensjonatu czy gospodarstwa agroturystycznego, zarządzania gastronomią, funkcjonowania ośrodków sanatoryjnych, spa & wellnes,
- umiejętności przygotowywania, promowania oraz sprzedawania ofert i usług turystycznych.