Wybierz miasto:

W trakcie studiów student zdobędzie wiedzę na temat podstaw turystyki – technik zarządzania obiektem turystycznym, kreowania i świadczenia usług hotelarskich, obsługi klienta i dbania o dobry wizerunek obiektu i produktu hotelarskiego oraz organizacji pracy w branży gastronomicznej.
Student będzie miał możliwość poznania pracy hotelu począwszy od zaplecza pracy hotelarskiej, poprzez obsługę klienta, aż po zarządzanie obiektem oraz usługą hotelarską. Istotnym elementem kształcenia jest możliwość zdobycia praktycznych umiejętności z zakresu ekonomiki, rachunkowości, organizacji i zarządzania oraz marketingu w obiektach hotelarskich i gastronomicznych.
W obszarze gastronomi zapozna się z funkcjonowaniem restauracji, jej zaplecza, zadaniami zaopatrzenia i funkcjonowaniem obsługi, ale także zadaniami i rola menedżera lokalu, kierownika sali czy szefa kuchni. Pozna zasady żywienia, kuchnie regionalne, międzynarodowe, a także niezwykle ważne przepisy sanitarne i BHP.

Wybrane przedmioty specjalnościowe:

  • Marketing w hotelarstwie
  • Marketing w gastronomii
  • Zarządzanie obiektami hotelarskimi
  • Promocja i sprzedaż usług hotelowych
  • Zarządzanie gastronomią
  • Organizacja pracy gastronomi
  • Kuchnie regionalne i obcych narodów
  • Troska o klienta

Zdobędziesz wiedzę, ale przed wszystkim umiejętności praktyczne w zakresie zarządzania hotelem. Poznasz zasady pracy hotelu, obsługi klienta, funkcjonowania zaplecza sanitarnego, gastronomicznego, zarządzania personelem, a także animacji czasu wolnego.

Realizowane projekty specjalnościowe:

  • Organizacja pracy i zarządzanie personelem hotelowym
  • Marketing w hotelarstwie
  • Promocja i sprzedaż usług hotelarskich
  • Savoir-vivre i troska o klienta
  • Technologia gastronomiczna i higiena produkcji
  • Kuchnie regionalne i narodowe
  • Zarządzanie gastronomią
  • Elementy marketingu w gastronomii
  • Standaryzacja usług hotelarskich
  • Animacja czasu wolnego

Praca dla absolwenta:

  • hotele, hostele, motele, pensjonaty, kempingi, schroniska turystyczne, itp.
  • ośrodki rekreacyjno-wypoczynkowe, ośrodki kolonijne i sportowe,
  • restauracje, usługi gastronomiczne i cateringowe, np. menedżer restauracji, kierownik zaopatrzenia,
  • biura podróży, agencje turystyczne, agencje touroperatorów, np. analityk rynku hotelarskiego lub turystycznego,
  • firmy promocyjno-marketingowe związane z branżą turystyczną.
Oceń kierunek
4.3
Średnia ocena: 4.3 (Liczba ocen: 17)

Powiększ tekst

Zmniejsz tekst

Wysoki kontrast

Odwrócony kontrast

Resetuj