Wybierz miasto:

Biznes, żeby być konkurencyjnym, musi być innowacyjny, dobrze działający i reagujący na zewnętrzne potrzeby. Podobnie uczelnia, aby była atrakcyjna dla studentów, powinna współpracować z otoczeniem biznesowym.

Dzięki takiej kooperacji otrzymujemy gotowy produkt merytoryczny, który możemy zaimplementować w uczelni. Ważna jest aktualna wiedza, która powinna być przekazywana studentom, aby kształcić takie kadry, które będą mogły już w czasie studiów nawiązywać relacje z partnerami biznesowymi na przykład poprzez pracę nad wspólnymi projektami dla klientów partnera biznesowego i rozwiązywanie realnych problemów. Kontakt z partnerami technologicznymi pozwala na wprowadzenie do programu studiów i specjalności zagadnień szczególnie istotnych z punktu widzenia eksperta – czyli właśnie biznesu. Niezwykle cenna jest też współpraca z lokalnymi partnerami, którzy ze względu na bliskość uczelni i szybką ścieżkę decyzyjną mogą praktycznie na bieżąco informować o zmieniających się potrzebach w swojej branży.

Powiększ tekst

Zmniejsz tekst

Wysoki kontrast

Odwrócony kontrast

Resetuj